دانلود بازی Stellaris


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 تير 1395
بازدید : 30
نویسنده : M.A.O

Stellaris-pc-cover

توضیحات: بازی Stellaris یک بازی علمی تخیلی با استراتژی های بزرگ است. بازی Stellaris در فضا اتفاق می افتد که در آن ما شاهد سیارات و سیستم خورشیدی هستیم. یک سخنگو از پارادوکس به گیم اسپات گفت که در بازی Stellaris هزاران مورد برای کشف وجود دارد و شما بسیاری نژادهای بیگانه را ملاقات می کنید. در کل بازیکن در این بازی چیزهای خوبی یاد میگیرد. گیم پلی بازی شامل ساخت امپراتوری، اکتشاف، دیپلماسی، حرفه ی نظامی و طراحی یک سفینه است. در این بازی شما با گونه های مختلف رو به رو هستید که هرکدام صفت خاص و سبک مهندسی خاصی دارند.

 

Stellaris-screenshots-01-large

Stellaris-screenshots-03-large

Stellaris-screenshots-04-large

Stellaris-screenshots-06-large

بازی بطور پارتی دانلود میشود هر سه پارت در زیر معیین شده اند قسمت1.قسمت2.قسمت3 پایین هستند

 
دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1890 مگابایت
قسمت 1 | قسمت 2 | قسمت 3 |
جهت دانلود ابتدا روی لینک مربوطه در پائین مطالب یا متن پست کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا دانلود آغاز شود، در صورتی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده نمی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که جهت تسریع در دریافت اطلاعات و مدیریت کامل مطالب در حال دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود علی الخصوص نرم افزار قدرتمند IDM استفاده نمائید.
جنانچه قادر به دانلود از سرور سایت نیستید در مطالبی که حجم بالایی دارند می توانید از لینک های کمکی استفاده نمائید، لینک های کمکی یک نسخه کپی از همان فایل بر روی سرورهای دیگری می باشد تا در مواقعی که سرور سایت در دسترس نیست شما بتوانید از آنها استفاده نمائید. کلمه رمز جهت بازگشایی کلیه فایل های فشرده www.eramdownload.com می باشد. تمامی حروف را می بایست به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت فارسی یا انگلیسی بودن کیبورد خود نیز توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. اطلاعات قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده سازی شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده نمائید. توجه نمایید کلیه ی فایل های قرار داده شده در سرور های قدرتمند سایت ارم دانلود داری 5% ریکاوری می باشند لذا در صورت مشاهده ی ارور crc هنگام extract مطالب می توانید به راحتی آن ها را repair کنید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمتiso هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا ISO Workshop بر روی سی دی یا دی وی دی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. فایل های کرک و Keygen ها به دلیل ماهیت عملکرد شان در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
در صورتی که لینک های مطالب دچار مشکل شده باشند می توانید از طریق گزارش خرابی لینک نسبت به پیگری آن اقدام نمائید تا در اسرع وقت لینک های جدید توسط تیم نرم افزاری ارم دانلود جایگزین شوند.
برای دریافت راهنمایی در مورد مطالب و فایل های ضمیمه آن می توانید در بخش نظرات سایت مطالب خودتان را درج نمائید و در خصوص بحث تخصصی و یا راهنمائی های کلی نیز می توانید آن را در انجمن سایت مطرح کنید.
راهنمای نصب:
1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) به نصب بازی بپردازید.
4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
Stellaris ، بازی استراتژی
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows 7 x64 or newer
Processor: AMD Phenom II X4 850 @ 3.3 Ghz or Intel i3 2100 @ 3.1 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD 6850 / or Nvidia GTX 560TI, with 1024MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c-compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection or LAN for multiplayer


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

برای بهتر شدن وب از چه شرکتی بازی بگیریم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیم پلاس و آدرس gamesplac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com